fredag, december 11, 2015

In i dimman

Vaknade till dimma imorse. Så jag gick in i dimman i snabbt tempo, vill inte springa ännu, och lyssnade på en podcast. Men det var inte springa och det saknade jag.

Gjorde den vanliga fredagsrundan i mataffärer, tre stopp för att köpa det jag ville ha för helgen. Gott bröd finns inte i alla butiker.

Eftersom det är premiär på nya Star Wars snart har Sonen och hans kompisar bestämt sig för att se alla de gamla filmerna innan premiären om en vecka. Så det blir mycket film den här helgen för dem.

Nu kollar jag Skavlan via internet, ser väldigt sällan svensk tv. Det här avsnittet är ju intressant, man får en lite annorlunda och mer positiv bild av Prinsessan Madeleine och hennes man.

1 kommentar:

Marina sa...

Jag tror att vi ska göra likadant nån kväll framöver, just det avsnittet skulle jag vilja se.