onsdag, juni 11, 2014

Och jag sprang

Faktiskt så sprang jag längre än jag gjort på länge, länge. Tog mig runt min vanliga nästan-10K-runda, och sprang mer än 40 minuter på den. Gick resten. Det kändes riktigt bra, men tufft för jag har ingen bra kondis längre.

Men jag fick sånt eländigt skoskav av nåt smågrus. Knas också.

Sen på eftermiddan ringde en av skolsköterskorna och sa att Dottern var hos dem, hon hade mått illa... Bara att hämta hem henne. Hon vilade lite men har ätit middag som vanligt och nu bakar hon maränger.

Sick? Nä tror inte det.

4 kommentarer:

Desiree sa...

Yaaay, så härligt att du kunde köra en sådan lång och härlig löprunda. Kan tänka mig att det känns underbart igen och hoppas att du slipper fler skador framöver och att vaden förblir läkt nu. Skönt att dottern verkade krya på sig snabbt.
Kram!

eastcoastmom sa...

Det var så skönt att springa, jag gillar verkligen det! Och min gamla runda, den jag sprungit i åratal.

Annika sa...

OCh marängerna såg ju jättegoda ut. MUMS!!
Bra gjort av dig att springa så långt.

L sa...

Grattis för springningen. Låter underbart!!