söndag, mars 04, 2018

Sunday funday

Solnedgångar behöver inte vara rosa eller orange för att vara outstanding. En blå solnedgång är också fin.

Vi hade tur i stormen, hade ström hela tiden. Men vår vän M har inte haft ström sen fredags eftermiddag, stackarn. Idag kom hon över för att värma sig, duscha varmt och ladda mobilen. Och dricka nybryggt kaffe! 

Ikväll fick hon äntligen elektricitet igen. Halleluja!
Jag gjorde guacamole ikväll och använde en perfekt avokado. Kanske är jag lite konstig men jag blir lycklig av att skära en så fin avokado.

Ironman sprang 25K idag, Boston Buildup, han vann sin åldersgrupp som vanligt. What can I say, han blir bara bättre med åren...

1 kommentar:

Brysselkakan sa...

Länge sedan jag åt avokado... Magen tål inte så då går det ju bort i många lägen men nu fick jag lust på en härlig röra att dippa morötter i! Får ta det när maken åker till Brasilien om knappt två veckor!