onsdag, mars 21, 2018

Early dismissal

Favorit i repris. Det blev early dismissal med tre timmar idag. Studenterna, som alla börjar 7.30 på morgonen, slutade redan 11.15. För att de inte ska missa så många lektioner gör man lektionerna kortare och tar bort sista lektionen på dagen. Konstigt system men det verkar fungera.
Enligt väderprognosen skulle det snöa massor, och det ska fortsätta till imorgon bitti. Men egentligen har det inte kommit så mycket under dagen idag, så ja det hade helt klart funkat med en vanlig skoldag. Snopet. Och suck.

Under eftermiddan försökte jag städa och organisera Dotterns garderob. Det ser ut som om det varit jordbävning därinne... Nu har jag fixat halva garderoben, men den högra delen är ännu värre, där vet jag inte riktigt var man ska börja. Jo jag har försökt få Dottern att fixa det själv men det verkar inte bli av, så nu gör jag det. Fortsätter imorgon.

Inga kommentarer: