tisdag, mars 20, 2018

Sånt man hittar på Whole Foods

Det här är alltså björksav. Men lite fusk eftersom det är smaksatt. Ändå köpte jag för att smaka, tycker att det påminner mycket om osötat kallt te. Dottern gav det tummen upp också.

Imorron drar nästa Nor´easter in. Den här vintern tar visst aldrig slut. Connetcicut skulle haft SAT för alla juniors i high school men det är nu flyttat till april nån gång. Kanske skolorna stänger tidigare, men det lär inte bli nån hel snow day.

Men när jag tänker efter, mars är ju ofta så här. Kallt och snö. I varje fall kallt. Värmen den kommer, det är ett som är säkert.

1 kommentar:

Annika sa...

Säpp-SAP-SAV. HAHA. Ja, som jag skrev på din insta, take it easy with them!! Björksocker kan vara vanskligt för maggen, haha!! BEEN there ;-) Vet precis hur smaken är av björk. mkt frisk, och god, som vår.
ja, det snöar och snöar här. Mer snö än vi fått på hela vintern. Kan inte glädjas åt det, som jag skulle ha gjort i jan och feb. Detta känns bara fel ... I DC har mars varit som en normal februari skulle ha varit, mars så kall. MEN, visst har det varit snö här många ggr förr i mars. Kanske inte så mkt som idag, dock. OH well ... Det lär ju smälta undan snabbt när processen väl börjar. Ja, våren och sommaren längtar jag aldrig efter, den kommer minsann. Men, den här snön var bra onödig, det tycker jag.