måndag, april 22, 2013

Så var det måndag. Igen.

Vi har en hel del blåregn i trädgården, det är så otroligt vackert. De här vita liknar blåregnet, kanske är det en vit variant?

Brukar gilla måndagar. Men nu är jag bara less på allt. Utom att träna. Så träna har högsta prioritet.

Tror jag har en släng hösnuva. Jag nyser. Bara några gånger per dag visserligen. Ögonen kliar lite och jag är aningens snuvig. Irriterande hur som helst.

Sonen tog sig en löprunda ikväll, vi försöker få honom att springa tre gånger i veckan, bara en 5 km. Han tycker det är sådär kul, men han gör det. Nu kom han i alla fall hem och var på topphumör för det hade varit så lätt att springa. Faktiskt riktigt skönt.

Yay!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att sonen ger sig ut och springer, det skulle vår aldrig göra, fast å andra sidan går han bara i fyran. Däremot kan vi få ut honom till crosstrainern, för då kan han ta med sig en ipad och se på film samtidigt :)

eastcoastmom sa...

Familjenlallo: Vår kille fyller 14 om en månad... Tycker han behöver bättre flås helt enkelt, han har gjort några korta triathlons, det gillar han.

Annika sa...

Det är en vit variant av Wisteria. Vi har den här också, men den blommar inte än. Den doftar gudomligt!!
Men är ngt av ett skadeträd eftersom den är så spridd.
men jag bryr mig inte. Jag njuter av den för fullt.
Duktig som du har som gjort triathlons...WOW!!