lördag, april 20, 2013

Teater och sjukling

Ikväll har Year 9 sin andra och sista teaterföreställning. Riktigt duktiga. Kul att se Sonen där på scen, han agerade bra, verkade inte särskilt nervös. Och framförallt kunde man höra hans repliker.

Bra jobbat!

Dottern hade cheer som vanligt på lördagar, det är ju veckans tre bästa timmar tycker hon. Men just när jag skulle hämta henne textade hon mig och skrev att hon kände sig sjuk. Jag fick hämta en ynklig blek kallsvettig tjej. Hon hade kräkts en gång. Vi klarade oss nästan hem, fick stanna bilen en gång när hon mådde illa...

Sen har hon vilat och sovit. Nu var hon hungrig och fick sportdryck av sin snälla pappa. Hoppas det var nåt tillfälligt bara.

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Jag tror du var mer nervös än sonen ;-)

Hoppas dottern har kryat på sig!

sv: Tack för tipset, men jag har inte sett den där affären här. Måste googla, den kanske finns ändå :-)