söndag, november 15, 2015

Bakat knäcke

Det här fröknäcket är en stor favorit här hemma. Men idag bakade jag för att ta med till ett cheermöte ikväll. Vi ska diskutera vårens stora fundraiser.

Nu känns det bra men halva natten och långt fram på eftermiddan hade jag huvudvärk from hell. Men det var så länge sen jag hade sån huvudvärk att jag faktiskt glömt när jag hade det senast. År sen tror jag. Och det är ju toppen!

Uppe med tuppen idag, well det hjälpte ju inte, och skjutsade Cheerleaders till Bridgeport där de var funktionärer i ett 5K race.

Men men. Allt är bra nu och imorron tar vi nya tag.

1 kommentar:

Desiree sa...

Ser mumsigt ut. Duktigt av dig att baka eget knackebrod. Minns att vi gjorde det nagra ganger I AL och det blev valdigt gott. Skont att din hemska huvudvark antligen slappte.
Kramar!