tisdag, maj 21, 2013

Spöken i köket

Tänk er följande: det är bara du och tonårssonen hemma. Du är på övervåningen. Sonen spelar xbox i källaren.

När du ska gå ner för att säga till att det är sängdags, stannar du till i trappan. För du hör något från undervåningen. Som en jätteblåst. Eller fläkt.

Men du vet att köksfläkten stängde du av efter middagen.

Well. Just den här köksfläkten kan tydligen spöka och starta lite när den vill! Hua!

Blev lite skraj där ett tag, men den här fläkten är varianten som man bara drar ut för att starta, och nu hade den tydligen glidit ut av sig själv och startat. Thank you very much för att skrämma mig så.

Hoppas jag kan sova i alla fall.

3 kommentarer:

Desiree sa...

Usch vad läskigt. Jag hade blivit skitskraj. Skönt att du kom på att den verkar kunna starta av sig själv. Tur att du har sonen hemma iallafall och inte är helt själv.
Kram!

Annika sa...

Precis, tack så HEMSKT mycket.
Precis vad man behöver---NOOOT!!!
Jag hade också blivit asskraj.
Jag hoppas att du kunde sussa bra.

Mollychick sa...

Fy vad rädd jag hade blivit! Mörkrädd som jag är fast jag har blivit bättre. Tror tom mina sk vakthundar hade gömt sej ;)