tisdag, maj 07, 2013

Rosorna blommar

Rosorna blommar så fint i trädgården nu. Det är som rosenträd, inga små rosenbuskar.

Idag trillade äntligen poletten ner och jag kom på bra presenter till barnens födelsedagar. Något de vill ha men glömt önska sig. Sånt som är allra bäst om man kommer på det... Gjorde en tur för att kolla men var inte helt nöjd med det jag hittade, men jag har ju några dagar på mig.

Dottern har fixat det mesta av goodie bagsen, ville börja blåsa upp ballonger men där stoppade jag, det är väl typiskt småtjejer att se fram mot kalas så. Hon säger att hon kanske ska bli party planner när hon blir stor...

2 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Kan nästan känna rosendoften ända hit till Kalifornien. :)
Prinsesstårtan såg väldigt god ut!

Annika sa...

Jag väntar på mina rosor, de har inte slagit ut än.
Men den som väntar på ngt gott...
Skönt att presentproblemet är ur världen.