tisdag, april 23, 2019

Premiär för shorts!

Första gången barbent i år! Bleka ben i flipflops, men det bjuder jag på. Jag var på Trader Joes på förmiddan och såg flera tjejer med shorts, och jag hade faktiskt inte tänkt på att det var varmt nog för det. Men typ 20C och strålande sol, javisst!

Dottern har ett dilemma. Hon hade inte tänkt gå på senior prom, men nu har två killar frågat om hon vill gå med någon av dem. Kompisar hon känt sen kindergarten ungefär. Så nu vet hon inte hur hon ska göra. Men det löser sig nog.

2 kommentarer:

Annika sa...

Ja, nu kan man verkligen gå i shorts.
Vi hade nästan 30 igår. Men det blåste, så det kändes inte så varmt.
Bra det.

JA! Jag tycker din flicka ska gå på prom!!
Absout!!
Hoppas att hon gör det!!

eastcoastmom sa...

Annika: Vi har perfekt väder nu, knappt 20 grader och sol. Underbart. Perfekt för mig.
Vet inte om hon går på prom...