måndag, januari 29, 2018

Husdrömmar

Husdrömmar. Ja tv-programmet alltså. Idag började ny säsong, vi kan se det via SVT även utomlands, och det är ju typ världens bästa program. Ikväll lyckades jag övertala Ironman att titta med mig. Och jag tror han gillade det!

Ny byrå. Förra veckan köpte jag ju en byrå till Dotterns rum i förhoppningen att det ska bli bättre ordning där. Det är ett stort åbäke till byrå och nu är frågan vem som ska sätta ihop den. Vår expert på IKEA och allt annat som behöver monteras har ju flyttat till Chicago...

Super Bowl. På söndag är det dags för årets stora sporthändelse här i USA. Super Bowl, finalen i amerikansk fotboll. Men många kollar matchen bara för att se reklamen. De reklamfilmer som sänds under matchen är extra påkostade och får stor uppmärksamhet.

4 kommentarer:

Anne sa...

Jag har ett minne av att du här eller på FB nämnt programmet Husdrömmar förut och att jag gjorde en mental notering om att titta på det. Men inte gjort det men den sortens program gillar jag ju så nu när du igen tar upp det måste jag se till att kolla.
Apropå tips, ditt tips på insta (tror jag det var) om Hawaiian Rolls till semlor provade jag i helgen och det var supergott! Verkligen lyckat.

Cari sa...

Ska bli spännande att uppleva Super Bowl på söndag då vi är i Las Vegas. Tror det blir många som tittar på hotell och barer/restauranger. Eller vad tror du?

eastcoastmom sa...

Husdrömmar är verkligen bra! Med de programledarna kan det bara bli bäst.
Vad kul att semlorna blev bra! Jag bakar alltid men nu provade jag ju att fuska med brioche, enkelt och gott.

eastcoastmom sa...

vad kul! Ja det är nog bra att se Super Bowl på en sports bar i Vegas!