torsdag, februari 18, 2016

Stängda liftar

Jackson. Vi tog en dag på stan, Ironman och jag, efter en sväng i hotellets gym. Det är en trevlig liten stad, Jackson. Shoppade lite...

Hatt och boots. Har skrattat åt Ironman när han sagt att han vill ha cowboyhatt och boots, men idag hittade vi snygga varianter och det blev köp av. Gillar!

Snöoväder. Efter dryga tre timmar stängde skidliftarna och gondolan som gick högst upp på berget, för mycket blåst och snö. Sonen var besviken, Dottern och kompisen tog på dig badkläder och hoppade i hotellets jacuzzi istället.

Snygg lodge. När vi kom hem från stan satt vi nån timme i lodgens lounge, hur trevlig som helst.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Lodgen ser supermysig ut. Jackson skulle jag gärna besöka någon dag. Kanske inte gjorde så mycket att liftarna stängde eftersom det verkar finnas en hel del annat man också kan njuta av. Stängde de alla liftar eller bara de som gick allra högst upp?
Kram!

Annika sa...

Mysigt. Kul med inköp av hatt och boots, yay!
Låter som en ganska bra dag i mina öron (jag som inte åker skidor, hihi).
Igår var Lotta (Charlie) hemma hos mig, såååå mysigt!
Ha en fin helg!