tisdag, oktober 14, 2014

Sommaren gör comeback

Nu låter jag väl knasig, men sommaren gjorde en comeback idag och det gillar jag inte alls! 24 C och ganska hög luftfuktighet, nä tack, jag vill ha höst nu. Det var segt att springa imorse trots att jag hade hade min nya iPod med mig. Att springa med musik brukar ju hjälpa till.

Sen skjutsade jag Ironman till tåget, han hade resväska med eftersom han flyger till Stockholm ikväll. Ska fira sin mamma som fyller år - Grattis G!

Dagen gick med det vanliga: tvätt, handla mat, kolla till huset, prata med trädgårdskille om trädplantering, laga mat, snabbfika med S, handla mer mat, laga middag, vika tvätt...

What else is new liksom.

1 kommentar:

Annika sa...

INTE jag heller. Det var 27 grader varmt och fuktigt. Idag väntar vi stor storm! Ni också?
Får så ont i huvudet av den tunga fukten på hösten.Nu idag 21 grader och fortsatt fukt. Ogillar starkt!!