måndag, januari 13, 2014

Sömngångare. Igen.

Nu är Dottern helt registrerad på Middle School, jag lämnade kopior på två räkningar - sophämtning och elektricitet, det vi hunnit få - för att ytterligare bevisa att vi verkligen bor där vi bor. Ska bevisa samma sak för Sonen, verkar inte finnas nåt centralt register knasigt nog.

Den där Sonen, ja. Inatt var han uppe och gick i sömnen igen. Upprepade att han inte kunde sova, men det var ju just det han gjorde, han gick ju i sömnen. Men mig höll han vaken. Så jag är ganska så trött idag... Det får bli en extratidig kväll för min del.

3 kommentarer:

Annika sa...

Du får ta en tuppis under dagen.
Har ingen erfarenhet av sömngångare, men förstår att det kan vara jobbigt.
Med hopp om en lugn dag!

Miss Marie sa...

Men oj! Händer det ofta? Kan tänka mig att det kan vara lite läskigt!

Desiree sa...

Det är allt lite lustigt hur man gör i USA för att bevisa att man bor på en ort, detta att komma dragandes med allhända räkningar. Känns väldigt förlegat.
Minns också att jag som barn gick en del i sömnen. Kommer själv inte ihåg något men mina föräldrar har berättat. Det brukar gå över och kan vara lite kul såvitt inget händer förstås.
Kram!