måndag, januari 27, 2014

Förkylningen som aldrig drar igång

Så irriterande. Ironman hade en rejäl förkylning för 1.5 vecka sen, och jag fick ta över den sen. Trodde jag. Men det blir liksom inget av den här förkylningen, jag känner mig bara tjock i halsen och måste harkla mig stup i kvarten. Värdelöst.

Jag kan träna och har energi för träning. Men jag sover uselt och det där äckliga i halsen gör mig tokig. Känslan. Uhhhh...

Barnen verkar i varje fall ha klarat sig. *peppar peppar* Alltid något.

4 kommentarer:

Annika sa...

Usch då, inte kul.
Hoppas det känns bättre idag.
Kallt är det ju, brrr...

Liz sa...

Krya pa dig! Kram!!

Desiree sa...

Usch så jobbigt. Hoppas att det släpper snart och inte blir allt för långvarigt. Det blir jobbigt om man inte sover ordentligt.
Krya på dig.

Anonym sa...

Liten fundering: varför kallas din man för Ironman? Puss och kram. Din blogg är underbar.