onsdag, januari 15, 2014

Det var snabbt!

I måndags mailade Ironman flyttfirman och frågade om de visste nåt om hur det går med vår container. Hur långt i processen med amerikanska tullen den kommit. Om de hade nån aning alls.

Er container har just tullats och kommer till vårt lager under dagen, fick han till svar.

!!!!!

Så.

Imorron.

Torsdag.

Anländer vår container till huset.

Typ två veckor snabbare än vi ens vågat hoppas på. Det blir en stressig dag imorron, men hurra! vad skönt det ska bli att få se sina grejer igen.

7 kommentarer:

Mari sa...

Hej där! Vad roligt att du hittade till min blogg och jag blir alltid lika glad när jag blir introducerad till en annan svensk-amerikansk blogg!

Jag ska genast börja följa dig på Instagram. Jag heter @bysisselmari där.

Ha en trevlig kväll!

Liz sa...

Sa harligt att ni redan far era saker! Sa skont! Vi vantade i tre manader ungefar innan vi fick min container fran Sverige nar den skickades till North Carolina, och det blev verkligen som julafton speciellt for Cassie att oppna alla lador och alla leksaker och bocker igen!

Hoppas att allt gar smartfritt, alltfor ofta ar det nagot som ar skadat eller repat...

Kram!

Desiree sa...

Härligt, vad kul! Även om det blir stressigt så blir det underbart att få era grejer på plats :-)
Julafton igen :-)

Anonym sa...

Åh gud så skönt att få sina saker! Hoppas ni kommit någorlunda i ordning.
Ang PT så tror jag det blir bra men jag är lite osäker på om jag kommer kunna ha någon hängande över axeln på mig och titta vad jag gör. För säkerhets skull har jag övertalat Tilda att följa med de första veckorna så tar vi gemensamma träningar för PT. Återkommer!

Annika sa...

SÅ HÄRLIGT!!!
ÅÅÅ vad fint!!!
NU vet jag vad du gör idag :-)

Saltistjejen sa...

Underbart!!!!
Hoppas ni har fått lasset nu.

eastcoastmom sa...

Tack allihop för gulliga kommentarer! Huset är kaos men vi har fått våra möbler, kläder och annat. Känns superbra.