torsdag, oktober 26, 2017

Halloween utan dekorationer

Snart Halloween. Jag har aldrig dekorerat mycket inför Halloween, men i år har jag bara en stor pumpa och tre små vid entrén. Ynkligt nästan.

Han kommer hem! Biljetten över Thanksgiving är äntligen bokad. Och vi får besök av kusinerna från Stockholm samtidigt! Ser väldigt fram emot det.

Jag är plötsligt "chair". Eftersom jag tagit hand om en cheerdag för yngre tjejer två år, blev jag hastigt och lustigt ansvarig i år igen. Hade inte tänkt göra det i år. Men det är väl ok, jag kan det här. Men jag är verkligen ingen person som gillar att köra såna här grejer, jag har svårt att delegera, vill göra mycket själv.

1 kommentar:

Annika sa...

Har dragit ner från att ha pyntat in absurdum för halloween till att bli sparsam. Men, jag ska nog pynta på lite mer innan tisdag. Hehe.
KUL att sonen kommer hem snart. OCH roligt med besök fr Sverige.
Ha en riktigt fin helg nu!!