lördag, september 09, 2017

Mer cheer

Eftersom min mobilkamera är under all kritik, hallå! iPhone 5 har antikvärde och nu har den fått några sorts prickar på linsen som inte går att fixa, tänkte jag uppdatera med några bilder från fredagens footboll game. Friday night lights på riktigt.


 
Det är en stor squad cheerleaders i år, 28 stycken, och det ser häftigt ut när de är så många. Dottern sa häromveckan att det här året är hon inte längre nervös inför första matchen. Nu har hon gjort det här flera år, hon kan alla cheers, hon vet vad som händer.


Idag har Dottern jobbat som servitris på the diner. Glad som en lärka när jag lämnade henne utanför strax innan sju imorse, hon tycker det är kul att jobba.

2 kommentarer:

KajsaLisa sa...

Testa med en riktig kamera, själv använder jag en kompakt Sony RX 100 III till vardags jag hade en modell ett tidigare och även den levererar fantastiska bilder. Kostar i Sverige runt 3500 kronor.

eastcoastmom sa...

Jo de här cheerbildern är med min vanliga kamera, en systemkamera. Men jag väntar och hoppas på ny iPhone... Ska kolla in den där Sony:n.