torsdag, april 30, 2015

Vägen vid stranden

Blå himmel. Bara blå himmel imorse när jag promenerade till stranden. Lite kyligare idag, verkar som om sommaren anländer nästa vecka.

Bakning. Dottern och en kompis gör ett projekt i skolan där de ska baka muffins med olika sorters socker, tror de bakar tre omgångar idag och två imorron. Så det doftar ljuvligt här hemma.

Jag nyser! Kanske är jag allergisk för jag nyser flera gånger om dan och jag är lite småsnuvig. Känner mig vårtrött också, om man kan vara det.

Ingen Valborg. Här firas inget idag, Valborg har ingen hört talas om.

4 kommentarer:

Desiree sa...

Ser vackert ut. Låter som ni har en nice helg framför er. Hoppas du inte blivit allergisk. Här firade vi inte heller Valborg igår men idag första maj är det ledigt.
Kramar!

Annika sa...

Köp Flonase, som nu är släppt utan recept. Den har hjälpt mig massor i dessa galna pollentider.
Nä, ingen Valborg här heller, och det är väl ingen dag jag direkt saknar heller.
Trevlig helg!!

eastcoastmom sa...

Ska testa Flonase, tack!

eastcoastmom sa...

Blir alltid glad av att gå utmed havet. Eller springa.