lördag, november 15, 2014

Sovmorgon

Sovmorgon för hela familjen, det händer inte så ofta. Tror vi behövde det. Ja, jag gav kattungarna frukost vid strax efter 7, men gick faktiskt och lade mig igen. zzzz

Kollade till huset och de nygjorda golven. Spännande. Jag har varit så stressad, orolig, och sovit dåligt pga dessa golv, men idag när jag såg det färdiga resultatet ordentligt blev jag så lättad. Det var de här golven jag letade efter och ville ha. Ironman gillar också, förstås.

Ironman tränade massor, cyklade nån timme, sprang 22 km och cyklade igen. Låter smått galet men att genomföra den tävling han har framför sig kräver massor. Jag blir matt bara jag tänker på det. Skulle aldrig!

Nu har vi besök av P som är här över helgen, han jobbar i NYC i veckan. Har tillagat hummer och grillat fantastiskt kött. Sonens kompis W vågade smaka hummer för första gången och verkade gilla det! Nu spelar killarna videospel - Sonen har faktiskt inte spelat på över ett halvår - vår gäst som ju är på europeisk tid har gått och lagt sig. Dottern är iväg på sleepover, hon var iväg på en jättekul Bat Mitzvah till lunch och sen tumbling med sitt cheer-team.

Let´s call it a day.

3 kommentarer:

Marina sa...

Alltid härligt när man känner sig nöjd över något nytt i hemmet!

Desiree sa...

En underbar helg. Så skönt att golven blev bra och att du känner dig nöjd över resultatet.

Anonym sa...

Härligt att du är nöjd med golven!

Snacka om att sova länge, jag sov till 1030! Inte klokt!