tisdag, november 04, 2014

Cheer clinic

Eftersom det är valdag här i USA hade barnen ledigt. Dottern var på en cheer clinic som hölls av cheerleaders från high school. Sonen har kollat soffa med mig. Han höll på att somna så skön var den, påstod han.

Nu har jag ägnat timmar åt att installera nytt system på macen, ser ju ganska annorlunda ut noterade jag direkt. Men om det är mer än kosmetisk uppgradering vet jag förstås inte.

Bäst idag: den diskho jag beställde till köket har levererats. Trots att kundservice trodde den skulle skeppas från Kanada imorron!

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

…och jag har precis röstat ;)

Kul med diskhon!

Annika sa...

Skönt med diskhon! Och trevligt med cheer clinic.

Desiree sa...

Låter som ett väldigt gott betyg på en soffa. En riktigt skön soffa ska man ha. Kul att diskhon kom tidigare än förväntat.
Kram!