söndag, juni 10, 2012

Snart snart

Jo jag vet att jag ser trött ut. Och det är jag. Nu vill vi alla att de här slutproven, finals, ska vara över. Det är så trist att tjata om plugg. Vareviga dag.

Idag har våra besökare åkt hem till Stockholm. Barnens äldsta kusin har varit här med en kompis. De har sett Madrid och solat en massa.

Och i lördags morse kom de hem vid sju-snåret på morgonen, Madrid är stan som aldrig sover upptäckte de till sin förtjusning. Grabbarna hade varit på Pacha och dörrvakten där tyckte att de inte behövde stå i den långa kön utan bara vinkat in dem. Hepp! Två långa blonda 22-åriga hockeykillar passade tydligen in.

Barnen kommer sakna killarna!

Imorron börjar provveckan. Bara att bita ihop. Och hålla alla tummar man har.

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ser trött ut?

Hej snygging är vad jag tänkte skriva

Desiree sa...

Hoppas det går bra med alla proven. Håller tummarna. Är det sommarlov sedan? Ni förtjänar en skön break allihop.
Kram!

Annika sa...

VI har också slutprov hela veckan, tom på fredag, som är sista skoldagen.
Jag längtar verkligen till att e ska få sommarlov nu. UNDERBART ska det bli!
Jag är också trött på skolan nu, och alla krav.
SOMMARLOV!!!!
Kram!