torsdag, maj 17, 2012

Shopping at The GAP

Så. Då har jag börjat shoppa inför min och barnens resa hem till Connecticut i slutet av juni. Leverans hem till bästa grannarna.

Det var 25 procent rabatt på GAP, perfekt att passa på att köpa sånt jag ändå skulle shoppa. Som nya träningskläder.
......................................
Well. Just started shopping for our trip to Connecticut. Delivery to our best neighbours.

25 % off at The GAP, perfect for buying things I needed anyway, like new workout clothes.

4 kommentarer:

kalaslotta i usa sa...

Mehe, min kommentar försvann...

Well, jag skrev att jag tycker att du ska spana in deras tränings tischor, de är GULD!! och billigare än svindyra Lulu..bara en sån sak!

Säg till om du behöver hjälp med annan shopping, Im here for ya´

Hej!

Martina sa...

Äntligen fick jag ändan ur vagnen och tittar in hos dig!
Och jag kommer att komma tillbaka helt klart!

Sa ni bor i Madrid men Connecticut är hemma?

Manga födelsedagar....
Min äldsta tjej är "tvungen" att vänta med FB tills hon fyller 13, men da kommer hon nog inte att vänta en sekund till för att skaffa sitt konto!

Musik som ger energi till träningen, det har jag ocksa! Ett maste för att orka springa! Kanske har du nagra bra tips pa spansk musik?

Som sagt, jag kommer tillbaka! Ska försöka läsa ikapp lite.
Kramar

tinajo sa...

GAP är ganska kul tycker jag - brukar handla där när jag är i Staterna. Bra vardagskläder, men jag är ännu mer förtjust i Banana Republic! :-D

eastcoastmom sa...

Jag är ingen jättestor fan av GAP men ibland får de till det. Gillar deras träningskläder, särskilt som alternativ till Lulu som är typ dubbelt så dyra (och som jag ännu inte köpt nåt från, kanske ingen riktig housewife?!!).