tisdag, maj 22, 2012

Almost an Blackberry

Igår fixade jag NÄSTAN ett mobilabonnemang till Sonen. Men bara nästan.

Eftersom jag skaffade mobil här i Spanien i mars har jag ännu ingen kredithistoria att tala om. Så jag fick inte teckna upp mig på ett mobil till, Sonen är ju bara 13 så han kan inte fixa egen mobil. Om några veckor trodde personalen i mobilbutiken att det skulle fungera.

Frustrerande.

- Åh, jag var så nära att få en mobil, suckade Sonen just innan han somnade.

Vännen. Jag vet. Du ska få en Blackberry. Jag lovar.

2 kommentarer:

Yohanna i Las Palmas sa...

Ha ha alla dessa mobil-drömmar. Jag drömmer ocksâ om en ;)

sv: ja om det är som idag sâ var det pâ tvâan och klockan 8 kanarisk tid.

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om du skulle bli sugen pâ att hänga pâ:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/may/real-life-eurovision-song-contest.html

Desiree sa...

Usch allt det där besvärliga när det gäller credit score när man byter land ställer verkligen till det. Hoppas det löser sig om några veckor.
Kram!