tisdag, maj 31, 2011

Livets nödvändiga

Foto via iPhone

Det var lågt på knäckebrödfronten, bland annat, så jag tog en tur till IKEA. Och köpte lite nödvändigheter.

Fast den egentliga anledningen var att köpa en rejäl parasollfot. Jodå, de fanns kvar, annars var det utplockat vad gäller sommarprylar.

Sommaren är här, det är varmt, men den junisköna varianten. Värme ska vara just såhär, torrt och varmt.

Maken ringde just från San Fransisco, han skulle just ut på en av stans bästa resturanger.

4 kommentarer:

Loppan flyttar västerut... sa...

Vilken härlig Sverigeshopping. Finns allt detta på Ikea? Dumt att dom ska sluta med sådant, uselt faktiskt. Sirap, det visste jag inte ens att jag saknat, men det gör jag ju inser jag. Kanske får ta en tur till vårt blågula paradis, o se om något finns kvar.

Kram till dig!

eastcoastmom sa...

Dessutom fanns Paradis-askar, perfekt att ge till barnens lärare om avslutningspresent!

Cari sa...

Tur att IKEA fortfarande hade kvar märkesvarorna.

Annika sa...

Då hade du tur!
På vårt ena IKEA-varuhus här i DC var det sgs utplockat bland alla märkesvaror. Verkligen depp!!!
du fick ju mkt smått och gott med dig hem!!