torsdag, maj 14, 2009

Klart grabben ska bjuda på bullar

Så har jag bakat en massa igen då på kvällstid. Mer än 50 kanelbullar blev det. Sonen ville bjuda på mjuk pepparkaka också - hans favorit - men jag tycker det räcker med bullar.

Man vet att man bakat en del när man kan recpetet utantill. Ikväll tog jag inte ens fram Sju Sorters Kakor.

Jag och Dottern har beställt tårtan till hennes kalas, en glasstårta från Baskin Robbin. Sonen har klippt gräset. Och medan jag började med bulldegen ikväll började Dottern vika tvätten som låg på min säng.

Det är faktiskt sant.

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej! Såg en gamal tråd på familjeliv. Vi funderar på att flytta och plugga i USA, har två barn..såg att du bott i Tjevkien, jag me, 4 år i Brno, även bott i Indien och Malaysia. Trivs ni i USA? MVH/Hanna