onsdag, september 24, 2008

Skor skor skor

Tydligen är det höst från och med igår, varför har jag ingen aning om. Men Dottern går fortfarande omkring i sina flip-flops, well jag med men jag är ju vuxen och får därmed skylla mig själv, och det kändes akut att göra något åt det. Dotterns skor, menar jag.

Alltså beställde jag fem par skor från Zappos till Dottern och hoppade att något par skulle passa.

Men inte. Inga alls! Idag skickade jag tillbaka lådan, som tur är är det gratis retur.

Skorna jag beställe till Sonen däremot, ett enda par, de passade som handsken och de använde han på direkten idag.

Typiskt. (så vi tog en tur på Main Street idag och köpte nya Converse-skor till Dottern, hennes tredje par. Sonen fick också ett par, svarta)

1 kommentar:

Anonym sa...

Zappooooooosssss................tank om de kunde leverera fritt Sverige!!!

Anki