tisdag, augusti 28, 2007

My kids love Target!

- Och så skulle vi behöva åka till Target, men det vill ni säkert inte heller, avslutade jag när jag berättade om torsdagens planer för barnen. Det var nämligen bara nej och fy till allt vi hade att göra.

- Jooooo! Vi älskar Target! hojtade de unisont från baksätet.

- Men det blir inga leksaker, ni får gärna titta lite, men vi ska inte köpa några, förklarade jag.

Det accepterade de. Och sen var de så trevliga och glada, både i bilen och när vi handlade. Inget tjat om leksaker, bara Storebror som kom på att han behövde simglasögon, vilket är sant, men de var dessvärre helt slut. Vi köpte pennskrin till skolan, det är Storebror som ska ha med sig, men köper man till en måste man köpa till den andre. Och för 99 cent var det ok för mig.

En dag kvar. Jag tror faktiskt barnen saknar skolan också.

1 kommentar:

Victoria sa...

Kan vi byta barn?? Mina gillar inte Target nåt vidare och är de tvungna att åka med så blir det en oändlig ström av småtjat om godis, snacks, leksaker och annat...
:o)
/Vic