måndag, september 12, 2005

Martha Stewart live!

Barnen på bästa humör - lillasyster var på sin första riktiga gymnastik, direkt efter preschool, jag passade på att träna under tiden! - de åt ett helt lass med pannkakor till middag och fick glass till efterrätt. Eftersom det var riktigt varmt, 30 graderC, satte jag på vattenspridaren och lät dem springa genom vattnet. Där skuttade de omkring i en timme och förvandlade sin lilla rutschkana till vatten-dito.

Knappt några sura miner alls. Bra. Behöver såna dagar.

På TV såg jag lite lite av Martha Stewarts nya program, det går live varje fm kl 11, tydligen repris också kl 18. Hann se att det var ett snyggt set de spelade in på, snygg scen. MS har hus här i stan, och det var också där stora delar av förra programmet hon hade spelades in. Numera verkar hon bo på sin nya "estate", den är betydligt större och ligger i New York state.

Tyra Banks som haft - kanske har fortfarande - tv-programmet Supermodel, hade också premiär idag på sin nya alldeles egna talkshow. Ingen aning om den var bra, såg så lite. Men slutsatsen jag drog var ändå att hon vill vara en ny Oprah, det var mycket om inspiration, var allt du kan vara och sök din potential. (ha ha! nu kollade jag programmets hemsida och där står precis vad jag kom fram till!)

Ja ja. Det får man kanske göra nån gång. Bli allt jag kan.

Inga kommentarer: