torsdag, juni 30, 2005

Being Bobby Brown och annat

Annat först:
Tråkigt väder, inte så mycket regn men det hängde liksom i luften, varmt ändå, över 25 grader och hög luftfuktighet. barnen på bra humör - dvs inget bråk - på morgonen, så vi var hemma och var sen iväg nån timme på diverse ärenden. Lunch här hemma. Sen till poolen, jag lyckades slippa bada - yes!!! - kollade bara barnen, sen lekplatsen intill. Jag hade urtråkigt, barnen kul. Hm...

Jo det var premiär på realityserien Being Bobby Brown ikväll, hyfsad för sin genre tycker jag, men ganska exakt vad jag förväntade mig. Inget nytt direkt. Nu är jag så trött att jag ser i kors... lilla A väckte oss inatt vid 4 och ajg kunde inte somna om efter det, gick upp vid 5 och kollade internet, och sprang vanliga rundan till beachen sen. NU är jag rejält trött.

Inga kommentarer: