tisdag, mars 22, 2005

Som ett skållat troll

for omkring som ett skållat troll idag, trodde först att kanske A skulle vara hemma fr skolan, hon är lite förkyld, så jag sprang vid havet direkt på morgonen. Sen var hon hur pigg som helst. Lika bra det, jag hade saker att göra - var i Stamford och Target där och sen kollade jag kakel i en affär där. Inte så enkelt att välja så det gjorde jag inte.

Hem, hann dricka en kopp kaffe och ta en ostfralla, iväg och hämtade A, G kom med bussen. Balett och simning för barnen, sen biblioteket, handlade det mest nödvändiga - hur kunde den notan sluta på 70 dollar? - fixa mat till kidsen, kvällsbad för barnen, invänta K och sen iväg på restaurang med några svenska mammor som jag aldrig träffat, men trevligt var det. Jo, en hade jag faktiskt träffat för många år sen i Sao Paulo, det visade sig att vi bott där samtidigt! Världen är bra liten.


Berättade jag att vi köpt hus? Jodå. Huset vi nu hyr blir vårt om en månad.

Inga kommentarer: