måndag, januari 31, 2005

Måndag och träning

G väckte A idag, hon kom in till oss inatt och låg i vår säng på morgonen. De var så fina, ville kramas längre. När de retas och bråkar med varandra ibland undrar man hur det är med syskonkärleken, men för det mesta är det ju så kramigt så! Båda iväg till skolan och jag till gymet, YMCA, där jag bara gick på trappmaskinen och sprang på löpbandet, totalt 30 minuter, låter väl inte så mycket men det var desto mer intensivt. jag har ingen förståelse alls för de som kommer till gymet och GÅR i maklig takt på ett löpband. Jag springer.

hade en massa saker som jag borde gjort, men men... handlade lite innan jag hämtade A, nu har jag färsk jäst hemma så jag kan baka det formbröd jag skulle bakat i lördags (då jag upptäckte att jästen möglat i kylskåpet! lustigt, den var inte ens i närheten av bäst före datum). Kidsen glada hela eftermiddan, vi bakade sockerkaka och var ute i snön och härjade. När jag skulle natta A somnade jag själv. Fastnade framför en massa ointressanta tv-program eftersom K ville kolla internet och därmed ockuperade min dator. Imorgon är en annan dag. jepp.

Inga kommentarer: