tisdag, april 09, 2013

Detailed plans

Då så. Sommaren är planerad och bokad. I princip alltså.

Först hem till Connecticut drygt två veckor. Tillbaka till Madrid och tvätta. Flyga till Sverige en månad, mitten av juli till mitten av augusti. Tillbaka till Madrid och tvätta. Bila upp till Galicien och lämna av barnen på surf camp. Tillbaka till Madrid en knapp vecka tillsammans med Maken. Andas. Träna. Upp till Galicien igen, hämta upp trötta barn från surf camp och bila kusten ner genom Portugal. Tillbaka i Madrid några dagar innan skolan börjar första veckan i september.

Det blir toppen det.

8 kommentarer:

Martina sa...

Inte manga lugna stunder!
Dom där "hem och tvätta" veckorna later kul, haha!!
Vi kommer ocksa vara i Sverige i stort sett hela juli!

Ni kommer nog att behöva semester efter semestern!

Kramar

eastcoastmom sa...

Hem och tvätta betyder en eller två dagar, dessvärre...

Mrs Oikari sa...

Låter hektiskt men kul!

Hoppas det blir en fin varm sommar i sverige. Själva stannar vi nog här. Sommar i Europa = vinter på Bali = lite svalare och torrt. Skönt.

eastcoastmom sa...

Mrs Oikari: Förstår att ni vill ha den tiden på Bali. Men vi vill från hettan i Madrid, plus att ingen av barnens kompisar är här då.

Desiree sa...

Ja det där låter toppen. Det blir det säkert. Ni får en bra mix mellan USA och Europa.
Kul!

Annika sa...

Det var en fullmatad sommar det.
Själv ska jag pendla mellan DC och NYC.
en annorlunda sommar, sanna mina ord.
Sen blir det collegeturne i NY State (Ithica, Syracuse etc) och Boston.
Det blir nog kul. Det blir efter NYU.
Annorlunda, annorlunda.
Jag är jätteavis på er månad i sverige. USCH, det gör ont i mig då jag tänker på att jag inte kommer hem i sommar.
Oh well, I'll deal...
Kram!

Taina sa...

Upps det var en hel del må jag säga! Men så berikande samtidigt. Själva stannar vi hemma hela sommaren. Ingen resa till Sverige/Finland i år. Och det tycker jag känns skönt. Nu får släkt och vänner pallra sig hit istället tycker jag.

CompoBeach sa...

Du kan låna vår svenska tvättmaskin i CT! Seriously!