torsdag, februari 22, 2018

Mitt emellan igen

Mitt emellan. Kan inte bestämma mig för om jag ska klippa håret eller inte, nu är det minst en dm längre än axlarna. Vilket betyder att jag hela tiden tycker att det är ivägen och sätter upp det i hästsvans. Vissa dagar gillar jag längden, men för det mesta... nä... Beslutsångest.

Samma skjorta. Dottern skickade just den här bilden. Killarna i familjen hade likadan skjorta ikväll när de skulle ut på restaurang! Jag köpte likadana till dem i julklapp, flanellskjortor, jag menar de träffas ju så sällan i alla fall, så what are the odds, right? Ikväll hände det. Maken gick upp på hotellrummet för att byta skjorta. Great minds think alike säger man ju.

Bättre nu. Hela morgonen var Sixten trött, hängig, han ville inte leka. Men nån gång i eftermiddag kom han med leksaker och ville leka igen. Sen började han jaga katterna som vanligt. Nu är han sig själv igen. Känns bra.

Lugna gatan. Stor skillnad i trafik den här veckan i vår lilla stad. Det är ju vinterlov och många har rest bort.


Inga kommentarer: