tisdag, oktober 27, 2015

Den utsikten!

Här är Ironmans utsikt från kontoret. Den har jag visat förut men den tål att visas igen. Här kan man nästan förstå hur stort Central Park faktiskt är.

Jag har börja experimentera med att göra egen filmjölk men ännu inte lyckats. Tycker att jag gör rätt men det blir ingen filmjölk. Det är Ironman och Sonen som skulle bli saliga över filmjölk. På Whole Foods säljs något som heter Siggis Filmjölk och det smakar rätt men är för rinnande och är fat free. Nej tack. Men med den som bas försöker jag alltså få till egen fil. Håll en tumme för att nästa försök lyckas!

8 kommentarer:

Desiree sa...

Den dar utsikten gar inte av for hackor! Mycket imponerande och super coolt att ha en sadan utsikt. Lycka till med filmjolken. Jag haller tummarna for att du far till det. Har finns nagot som hetter Buttermilch men den ar betydligt mer rinnig an svensk filmjolk.
Kramar!

kalaslotta sa...

Har du provat Wallaby Organic Kefir? Bäst i test enligt oss

Annika sa...

Jag skulle inte kunna jobba med den utsikten, haha!!
Fil, SÅ inte min grej. Men jag hoppas att du hittar det du söker. Du fick ju många råd på gruppen på FB, såg jag. BRA!!

eastcoastmom sa...

Kontoret ligger nära MoMA. Imorron vet jag om nästa försök lyckats...

eastcoastmom sa...

Tror vi provat den för länge sen men den tål kanske att provas igen!

eastcoastmom sa...

Ironman och Sonen skulle bli överlyckliga för riktig filmjölk! Hoppas på senaste försöket...

kalaslotta sa...

tror den är ny...

Lotta K sa...

Trader Joe's "europeiska" yoghurt?