tisdag, februari 11, 2014

Dagens...

Idag har jag slagit sönder istapparna vid ytterdörren. De hade antagit ansenliga proportioner. Tunga och långa rackare.

Sen har jag tagit mig tid att läsa boken som vi har till bokklubben imorron, The Scent of Butterflies. Känns bra att verkligen ha läst hela boken, för en gångs skull. Den var intressant och mestadels bra. Oväntad.

Dottern var på tumbling. Det är en del av gymnastik som består av volter och hjula på olika sätt. Viktigt att kunna för cheerleaders, så hon behöver träna en hel del. Efter två minuter i lektionen ser jag hur Dottern pratar och skrattar med några tjejer där, och när klassen är över byter de telefonnummer. Hon är ingen blyg viol vår tjej, när det kommer till att träffa och möta nya vänner.

Networking. She´s the master of it. Det är en bra egenskap, att våga.

2 kommentarer:

Annika sa...

Vad fint att din flicka har så lätt att skaffa vänner. En rikedom och gåva. Det är samma med min tös.
Istappar har ni verkligen.
Nu får vi se hur mkt is det blir inatt…OCH snö.
Orolig...

Martina sa...

Vackert! Men dom ser lite farliga ut ocksa.
Kramar