söndag, december 29, 2013

Nya bestick

Regn regn och ösregn idag. Var iväg och köpte pärmar och andra skolmaterial tillsammans med Dottern. Jag passade på att joina ett gym också, så imorron hoppas jag på ett hyfsat spinningpass.

De här besticken har vi investerat i idag. Hela familjen stod länge och valde mellan olika modeller på Crate & Barrel. Hoppas de känns bra.

Ikväll har vi varit på trevlig middag hos vänner i New Canaan. De ville hälsa oss välkomna hem till CT. Och Ironman passade på att hämta hem en del vin som vi förvarat där...

4 kommentarer:

Sussa sa...

Snygga bestick. Hovleverantören levererar som vanligt..
Lycka till i CT och Byn.

Desiree sa...

Jag tycker också att besticken var snygga. Hoppas att de känns riktigt sköna i handen också. Vad blev det för gym? Någon större kedja eller något mindre ställe?
Kram!

eastcoastmom sa...

Sussa: Hade kunnat köpa massor där...

Desiree: Det är en gymkedja, ett stort gym jag varit medlem i tidigare. 20 dollar per månad!

Annika sa...

C&B har så mkt snyggt!!
Alltid!
GAAHH! Känner mig fetare än ngnsin efter den här julen. Men har bestämt att säga upp mitt gymmedlemslap. Jag tar ju mina PWS istället. Kankse jojnar jag Lifetime Fitness ngn ggn framår våren, men jag har bestämt att säga upp mitt medlemskap på Sport and Health. Så e're…
Gott Nytt År!!