onsdag, september 12, 2012

Todays dinner

Ugnspannkaka ville Sonen ha till middag, så det fick det bli idag.

Trodde barnen skulle spricka, så mycket åt de. Nä de frågade inte ens om efterrätt.

Sen läxor: geografi, franska, latin. Simning i stora poolen på området.

Nu kollar jag och Sonen Apples keynote via internet. Dottern skypar med en klasskompis.

Ironman, han har rest till Schweiz och sen Tyskland.

Update om min onda rygg: den är såååå mycket bättre! Har inte längre konstant värk, bara som elaka knivhugg när jag gör fel rörelser. Vågar faktiskt hoppas på att kunna köra spinning på fredag.

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Skönt att du mår bättre!

Ugnspannkaka....så gott. Det blir jag också sugen på!

ExPIAtriate sa...

Ah vad gott! Tack for din kommentar och tips pa min blogg! Nu har jag lagt till dig i min laslista och ser fram emot mer lasning!
Kram!

Annika sa...

Bra att ryggen blivit bättre.
Ugnspannkaka har jag nog aldrig lagat.
One of these days, maybe...