måndag, maj 17, 2010

Jag är busy, busy, busy

Vilken tur att jag skippade träningen i morse.

Klockan sju kom Sonen nämligen på att jag lovat leverera 50 kanelbullar till hans klass klockan 10. Så det var bara att kavla upp ärmarna och sätta igång.

Samtidigt bäddade jag sängar, tvättade, hängde och vek tvätt. Och åkte iväg och tankade bilen eftersom den lyste rött-tanka-mig! sedan igår.

Bullarna levererades i tid, jag hjälpte till i skolbiblioteket en timme, och sen och kolla läget. Elektrikern var på plats som han lovat, nu fixas det sista med kylningen av vinförrådet.

Snabb lunch bestående av flingor och mjölk. Städade upp efter bakningen.

Skolan igen. Barnen har Museum Night på fredag, då ett av årets Art Smartprojekt ska ställas ut. Idag var det teamet från Dotterns klass som träffades. Det blir fint, men det är inte klart ännu.

Nu fixar jag middag så det ska gå snabbt att värma ikväll.

Snart kommer barnen med skolbussen och sen bär det iväg till Svenska Skolan.

Nä, idag växer det ingen mossa på mig direkt...

1 kommentar:

eastcoastmom sa...

Helt galen dag!