torsdag, november 20, 2008

Hemska händer

Nu har Sonen lika torra och nariga händer som jag. Det som hjälper är den här handcremen från Eucerin, men den svider när man har extremtorra händer. Tuffa Sonen tycker också det svider, men han är tuff som få.

Jag förklarade att jag provat många olika handcremer, men den här var den enda som hjälpte.

- For extreme dry skin, the only thing that works is Eucerin, sa Sonen med speciellt övertygande röst.

Vilket bara bevisar att han ser på tok för mycket reklam på tv.

1 kommentar:

Fia sa...

Vart hittar du den salvan? Vet inte om du läser min blogg, men jag skrev just om torra hädner jag fått och hjälper denna ska jag genast gå och köpa den. TAck snälla för tipset! Vill du maila så har du ju adressen, annars kollar jag här och ser om du berättar vart jag kan hitta den. Går den in direkt utan att kladda?
Kram!