onsdag, augusti 13, 2008

Ny telefon

Våra fyra telefoner har en efter en lagt av. Det är batterierna som är slut och sedan helgen har vi bara en enda funderande telefon. Måste säga att det känns som stenålder.

Beställde nya telefoner i torsdags och jag har sedan dess oroligt väntat på att de ska levereras från target.com. Igår kunde jag äntligen följa paketet på internet, track, som jag alltid brukar när jag shoppar via internet. Telefonerna är i Connecticut nu på morgonen, out for delivery.

Bra, för nu har sista fungerande telefonen börjat pipa, det är så den låter innan den ger upp.

3 kommentarer:

Anonym sa...

NYC imorgon alltså - hm låter superkul, skulle vilja GÅ lite.

Vi kollar Lake Compounce eller vad det nu hette o återkommer med rapport.

Vi LOVE waterparks, Wet ´n Wild är vårt paradis.

See ya

Unknown sa...

Kan du inte bara byta batterierna? Dum frâga kanske.....Jag köpte nya âteruppladdningsbara till vâra telefoner och det fungerar utmärkt. Snygga telefoner förresten!

eastcoastmom sa...

Jodå, visst kunde jag bara köpt nya batterier. Men jag gillade inte telefonerna så värst, de låg inte bra i handen, så jag passade på att köpa nya istället.