onsdag, juli 18, 2007

Campet regnade bort

Idag, dagen innan vi ska på semester till Sverige en månad, regnar det hela dagen. Campet kidsen är på cancellerar - ursäkta svengelskan, men det är så vi talar här svenskar emellan - och det mesta jag planerat göra funkar inte. Det går bara inte att packa resväskor eller köra runt och göra femtielva ärenden med två studsiga barn.

Går bort.

Lyckades fixa de sista presenterna inför Sverige och köpa böcker till resan, både till mig och barnen. Sen är ju planen att köpa svenska böcker i Sverige.

Enligt väderleksrappporten ska det bli soligt imorgon. Då kommer jag få gjort det jag måste eftersom barnen har sin sista dag på camp.

Nästa gång jag bloggar - troligen efter den 20 augusti.

2 kommentarer:

Petchie75 sa...

Vi säger också "cancellerar" i Bryssel, kan aldrig komma på tillräckligt snabbt vad det heter på svenska...
Förresten jag ska försöka lägga ginormous på minnet, låter väldigt väldigt stort!
Ha en trevlig semester, hoppas att vädret i Sverige är bättre i augusti (jag ska också hem om tre veckor) än i juni-juli...

Anonym sa...

Hoppas att ni får en skön tid i Sverige och att vädret här blir mycket bättre än det varit hittills under denna sommar!