torsdag, december 21, 2006

Några dagar innan dopparedan

Bara några siffror, så här innan jul:

Antal paket kvar att köpa: 3 leksaker, har knappt nån aning om vad dock, men Toys R Us har öppet till midnatt imorgon, så...

Antal hemlagad julgodis: 3 omgångar, 2 omgångar fudge och en otroligt lyckad knäck som jag gjorde ikväll.

Kvar att göra inför julmiddagen: jag ska laga en massa köttbullar och baka kavring, det är allt. Bara två saker. Känns lugnt.

Antal förkylningar i familjen: minst 2, maken och jag, dessutom hostade sonen när han somnade igår kväll men inte idag, konstigt. Jag är desto sjukare, känner mig riktigt sänkt.

Antal nästan glömda högtidsdagar: en. "vi måste göra en riktigt god middag imorgon, det är ju vår förovningsdag, tror jag" sa maken idag, vi var tvugna att ta förlovningsringarna för att kolla datumet.

Inga kommentarer: