onsdag, juni 28, 2006

Stressad av rörmokaren

Vår rörmokare stressar mig. Visst låter det konstigt. Medan jag och barnen är i Sverige, tänkte maken riva ut allt i barnens badrum, därför ringde jag rörmokaren som skulle vara här vid 10 idag.

Jag och barnen var ute en sväng och handlade, kom tillbaka 9.40, bara 30 sekunder senare svänger rörmokaren in efter oss. Sen stängde han av allt i barnens badrum, snackade en massa . han ska alltid prata MYCKET med mig, "ni är såna polare" skojar alltid maken - och tyckte att jag skulle bestämma allt vad gällde badrummet innan jag reser på fredag. Det kan vara långa leveranstider på allt nu på sommaren, tydligen.

Stress är bara förnamnet.

Fast jag vet ungefär vad jag vill ha. Så kanske.

På em åkte vi till stranden, barnen och jag. Mindre vågor idag, men de hade helkul.

Inga kommentarer: