tisdag, april 12, 2005

Ganska synd om mig

men vi ska inte börja med tråkigheter!

Kidsen på superhumör. Hade simning och balett, lillan övar till en uppvisning de ska ha om 1.5 månad. Sen lagade jag stekt torsk, vilket de älskar. Lillan hade balettshow för oss på trappan utanför köket, det är så vårvarmt och skönt där i solen.

farmor har sorterat leksakerna i barnens rum vilket verkligen behövdes och farfar agerar hustomte och fixar en massa grejer här och där, klipper ner hemska buskar runt huset och annat. Ikväll var de ute med K på middag, trevlig restaurang med mest fisk.

Och så var det jag... har stukat höger fotled. Gick nerför en trappa när jag skulle till Gs simning och trodde jag hade ett trappsteg kvar men det var två. Kände hur jag liksom klev ut i tomma intet och foten bara vek sig under mig, på helt fel håll, inåt. Sjönk ihop och trodde först inte jag skulle kuna gå alls. men det kan jag ju, även om det gör ont. Nu är fotleden riktigt svullen och mycket öm och jag less eftersom jag inte kommer kunna springa på ett bra tag. Så otroligt onödigt.

Inga kommentarer: