måndag, april 25, 2005

badrum badrum...

Tänker inte på mycket annat än badrum. Måste köpa duschkranar och dusch. Kolla att marmorn kommit. Jag förstår nu varför de som har råd anlitar en contractor och en arkitekt, det är mycket att tänka på och många hantverkare att hålla reda på. Och vi som vill göra om köket vid nåt tillfälle och så pratar vi om att bygga om garaget till lekrum och bygga nytt garage... himmel... och jag som inbillade mig att jag skulle kunna jobba lite i vår. Ha ha ha!

Kidsen är tillbaka i respektive skolor, bra. G var svår att väcka imorse, men sen glad. A glad hela tiden, sjunger en massa som vanligt, dansar små danser för mig. Idag har vi inte gjort något på em, de ville inte följa med mig och titta på duschar. Imorron är det simning respektive balett, bra.

Inga kommentarer: