tisdag, mars 18, 2014

Nä idag simmar jag inte...

Ingen direkt lust att simma idag, på tok för kallt. Idag ser det så fint ut, tills man sticker ut näsan och känner att det faktiskt bara är runt nollan. Vid havet blåste det dessutom kallt.

Jag fick som kramp i ena vaden när jag tränade imorse, crosstrainer och sprang. Nu har jag stretchat men det känns fortfarande, inte som det ska. Kanske behöver jag nya springskor? Och nån specialtretch vore nog bra.

Planerar en tur till city på torsdag. Det var alldeles för länge sen jag var i New York, det har helt enkelt känts för kallt.

8 kommentarer:

Martina sa...

Hoppas det snart gar över. Tycker du ofta byter skor.
Kramar

eastcoastmom sa...

Nja, köpte nya i slutet av juni. Använder dem att springa med några mil i veckan, så egentligen borde jag nog byta. Borde byta varje år, men det gör jag inte alltid...

Bodil sa...

ja, fy vad det har blivit kallt igen, vi hade +16 grader i morse, brrrrrr. Nu är jag redo för varmare väder.
kram Bodil.

Marina sa...

Kallt eller inte, bad eller inte, en himla härlig bild blev det i alla fall!

Charlie sa ... sa...



Hoppas krampen går över snart.

Har köpt ett par nya Nike, tycker jättemycket om dem.

eastcoastmom sa...

Sommaren känns långt borta... men den kommer, det vet jag.

eastcoastmom sa...

Det är bättre men inte helt ok. Ska kolla nya skor snart.

Annika sa...

Gillar inte då det blir så. Ibland håller det i sig länge också. HOPPAS du känner dig bättre nu. KALLT så in i…
TRÖTT på det! Men, exakt, både sommar och vår kommer!!