torsdag, december 20, 2018

Är det fredag?

Fel dag varje dag. Hela den här veckan har jag i huvudet legat en dag före, så idag torsdag tänker jag att det är fredag. Verkligen konstigt.

Skidåkarna. Om några timmar kommer de hem, Sonen och Ironman, efter sina härliga dagar i Utah. Verkar som om de åkt mest i Alta, vilket inte förvånar mig alls. Alta har bäst snö och så var det nu också.

Julfika. Man blir snäll av pepparkakor, det är sen gammalt. Det är bra att äta många. Många.

Paketinslagning. Vi har verkligen minimalt med julklappar i år. Men jag har skojat till det och slagit in en massa paket ikväll. Sånt som inte kostar så mycket. Det ser ju roligare ut med paket under granen.

2 kommentarer:

Annika sa...

God Jul! Har jättesvårt att kommentera bloggar med inbakade kommentarsfält. Inga problem med pop-ups. Vet inte var problemet ligger ... Ha en riktigt God Jul!!!

eastcoastmom sa...

Oj, ska kolla om jag kan ändra! God Jul!