onsdag, mars 08, 2006

Tråkdag

Summering av min dag så här långt:
  • 2 tvättmaskiner, proppfulla
  • hängt en massa tvätt, torktumlat mycket också
  • packat upp resväskan
  • lekt med dottern som är hemma, hon hade feber igår - 38.8 just innan on somnade - men verkar vara feberfri idag
  • soppa till lunch, dottern har sådär matlust
  • fixat med alla blommor i vaser som varit bortglömda veckan jag var borta, rosorna jag fick av maken är fortfarande vackra!
  • försökt installera nytt system på min Mac, men det verkar vara fel på cd:n, måste nog kontakta support eller ta mig till en Apple-butik. *morr*
  • vill sova, vaknade inatt vid 2.30 och var klarvaken, det var ju morgon i Sverige då och kroppen tycker den är på europatid fortfarande, blir väl bättre inatt. Jo jag somnade om till slut.

Inga kommentarer: